Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.
Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.
Når du ønsker at reklamere over en vare, bedes du følge nedenstående procedure.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Johannes Fog Webshop Lyshøjvej 14 3650 Ølstykke |
eller | Fog Bolig & Designhus Nørgaardsvej 3 2800 Lyngby |
Se evt. på fakturaen hvilken adresse du skal returnere til.
NB! Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte info@johannesfog.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr